Nu există momentan cataloage disponibile. Vă rugăm să încercați din nou mai târziu.

Cataloage vechi

Informații catalog Lidl

Toate cataloagele Lidl valabile într-un singur loc! Lidl trimite pliante în cutiile poștale o dată pe săptămână, oriunde are magazine. Cel mai adesea, pliantul sosește joi sau vineri. Fluturașii Lidl sunt de obicei valabili de luni până duminică. Schimbările tind să fie in jurul sărbătorile legale. Pliantele sunt stilate tematic în funcție de tema săptămânii (săptămâna italiană, săptămâna franceză, săptămâna romana sau săptămâna retro populară).

Pe lângă pliante, Lidl publică în mod regulat și cataloage tematice, de exemplu despre produse de Crăciun, produse de Pasti sau multe altele. La catalogul de hârtie puteți renunța, deoarece puteți găsi catalog Lidl online la noi. Pentru o comparație a ofertelor speciale, consultați cataloagele oferite prin Tipli.

Dacă sunteți interesat de toate reducerile și promoțiile oferite de alte magazine, tipli.ro vă oferă o ofertă actualizată în mod regulat cu cele mai recente cataloage din România.

Lidl - Istoria și dezvoltarea companiei

Lidl este un lanț de supermarketuri popular. Acesta operează în aproape 30 de țări, în principal în Europa și SUA. Lanțul din Uniunea Europeană este cel mai de succes. Are peste 3.300 de magazine în Germania natală și peste 1.500 de magazine în Franța vecină. În prezent există peste 300 de sucursale Lidl în România, iar numărul acestora este în creștere.

Lidl aparține Lidl & Schwarz-Gruppe, care operează și lanțul de hypermarketuri Kaufland. Începuturile companiei datează din 1930, când a fost fondată de omul de afaceri german Josef Schwarz, iar ulterior preluată de fiul său Dieter Schwarz, care este acum cel mai bogat german.

În România compania este prezentă din 2005 prin divizia Kaufland. În anul 2009 cele două rețele deținute de Lidl & Schwarz, Kaufland și Plus, au realizat vânzări de aproximativ 1,3 miliarde de euro. În anul 2010, a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus.

În vara anului 2011, magazinele Plus au fost redenumite în Lidl, iar în mai 2012 rețeaua a ajuns la 137 magazine și 3.300 de angajați. Potrivit estimărilor Ziarului Financiar, afacerile Lidl au trecut în 2012 de 500 de milioane de euro. În ianuarie 2013, rețeaua de magazine Lidl a ajuns la 158 de unități.

Magazine Lidl

Renumitul lanț are multe magazine în toată România. Le găsiți aproape în fiecare oraș, unde Lidl are întotdeauna cel puțin două sucursale, dar și în toate orașele mari. Numai în București, Lidl are acum peste 25 de magazine. În Iași, puteți vizita 12 magazine Lidl și 15 în Timișoara. Cu toate acestea, puteți găsi mai multe sucursale și în Buzău, Ploiești, Cluj, Bacău sau Craiova. Programul magazinelor este de la 7 la 20. În unele cazuri chiar și până la ora 21. Profită de reducerile Lidl și vizitează astăzi una dintre sucursale!

Lidl - oferă produse la cele mai bune prețuri

Lidl oferă o gamă largă de alimente proaspete și bunuri de larg consum. Lidl se străduiește să ofere cele mai bune prețuri de pe piață, dar se bazează și pe calitate, de exemplu, legumele Lidl sunt printre cele cu adevărat renumite pentru calitatea și prospețimea lor, dar printre produsele populare se numără și berea, ouăle sau laptele Lidl. Lanțul are o serie de mărci private proprii (Argus, Bluedino, Cien, Pikot, Pilos etc.), pe care le veți găsi atât printre alimente, farmacii și echipamente sportive și care oferă un raport calitate-preț bun. Spre deosebire de alte supermarketuri, oferă și mai multe produse din Germania natală. Cu toate acestea, veți găsi și multe produse românești pe rafturile Lidl. De exemplu, sprijinul producătorilor români, chiar și mai mici, este celebru. Produsele de la mici producători locali apar adesea în Lidl doar sezonier, deoarece producătorii mici s-ar putea să nu aibă suficiente produse pentru a oferi lanțului. Dacă doriți să cumpărați bunuri la prețuri speciale, aruncați o privire la ofertele speciale Lidl.

Calitatea este pe primul loc

Având în vedere că până la 80% din gamă este formată din mărci private, Lidl are mai mult timp și resurse pentru a se concentra pe calitatea produsului. Lidl lucrează îndeaproape cu furnizorii și verifică în mod regulat standardele produselor. Organizațiile de certificare de încredere sunt transparente și acordă atenție unui mod durabil de obținere a materiilor prime. Datorită acestui fapt, produsele Lidl se pot lăuda cu certificate precum EU Bio, OEKO-TEX sau EcoVero.

Magazine similare Lidl cu cataloage actuale.