În ultima serie am vorbit despre condițiile de achitare a taxelor vamale și TVA. În acest articol vă vom explica procesul de rezolvare a problemelor pe AliExpress. Ne vom uita împreună cum puteți depune reclamații pe AliExpress.
Este evident că AliExpress nu poate verifica din timp toți comercianții săi și să aibă grijă ca aceștia să trimită bunurile în regulă – sunt prea mulți ca să facă față tuturor. Cu toate acestea, AliExpress are un sistem bine gândit pentru a vă ajuta să primiți compensație în cazul în care nu obțineți ceea ce v-ați dorit.
Contactați vânzătorul
De la început aveți două posibilități – o cale amiabilă de a rezolva problemele și una mai puțin. Prima opțiune o puteți folosi și în cazul în care doriți să întrebați ceva. Contactați vânzătorul, accesând „plicul portocaliu” Contact seller și încercați să rezolvați problema cu el în mod informal.
Deschideți dispută
Nu ați ajuns la un acord comun cu vânzătorul? Nu mai așteptați, ci deschideți dispută – Open Dispute. Această posibilitate o puteți găsi la fiecare comandă.
Vi se va deschide un formular, în care trebuie să descrieți ce problemă aveți. Puteți de asemenea adăuga fotografie cu defectul bunului livrat. Mai departe alegeți dacă vă doriți să schimbați produsul sau în ce sumă (parțială sau întreagă) vă doriți să cereți compensație.
Puteți deschide dispută din a șasea zi după plasarea comenzii. Dar atenție, aceasta o puteți face până la cincisprezece zile de la încheierea comenzii.
Mai departe? Așteptați până când vânzătorul vă va răspunde oficial - trebuie să facă acest lucru în termen de cincisprezece zile și să ofere o soluție satisfăcătoare pentru ambii. Dacă nu ajungeți la un acord comun cu vânzătorul în aceste cincisprezece zile, atunci însăși platforma AliExpress se va implica în litigiu și va aranja soluționarea acestuia.
În cazul în care negocierea cu vânzătorul nu duce nicăieri, nu trebuie să așteptați să treacă acele cincisprezece zile - o puteți escalada singur la trei zile după deschiderea litigiului.
Totul pentru satisfacția dumneavoastră
Nu uitați că AliExpress pune un mare accent pe reputația sa. De aceea, dacă este ceva în neregulă cu bunurile comandate de dvs., el se va asigura să vă compenseze. Cu siguranță nu ar trebui să acceptați faptul că pur și simplu ați avut ghinion. De asemenea, asigurați-vă că lăsați feedback pentru alți utilizatori, în care descrieți evoluția negocierii și ce a fost în neregulă cu aceasta. În final, dvs. singur puteți astfel verifica fiabilitatea comercianților de pe AliExpress.
Vă mai interesează ceva?
Suntem siguri că acum veți cumpăra mai încrezuți pe AliExpress și veți folosi la maxim toate beneficiile acestei platforme. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați prin LiveChat. Și nu uitați că cu Tipli puteți cumpăra pe AliExpress și mai avantajos!